Saturday, December 21, 2013

Mimpi!

Mimpi atau dalam bahasa Inggerisnya dreams pasti sinonim dgn nama blog ni. Saya menyukai seorang gadis ini sejak pertama kali bersua mata jatuh cinta pandang pertama 10 tahun yang lalu. Kelmarin saya termimpikan dia. Mimpi keluar berdating bersama. Semalam saya bermimpi dipatuk ular. Apakah rasionalnya perkara ini terjadi? Saya mmg tidak pernah jatuh hati pada mana2 gadis selain dia. Saya tidak pernah boleh melupakannya. Biarlah jika dia tidak suka
pada saya sekalipun tetapi saya nak dia tahu bahawa saya tidak pernah putus asa menyintai dirinya. Hanya aku cinta kau seorang. Saya selalu fikir bersendirian kenapa saya tidak boleh lupakan dia. Kenapa saya tidak boleh mencintai orang lain. Kenapa saya mesti mencintai dia. Satu hari saya akan berterus terang pada dia. Saya tidak pernah untuk memaksa dia menyintai saya. Cukuplah dia tahu perasaan ini pada dia. Terpulanglah pada
dia hendak terima atau tidak. I love you so much.

No comments: