Wednesday, June 10, 2009

Amazing Blog??


1) Copy the award above and paste it on your blog

2) Name 5 interesting facts about the presenter of this award
  1. name panggilan dye nanaloly
  2. seorang yang baik hati
  3. seorang blogger yg agak aktif
  4. masa skola dulu dye nie pengawas pusat sumber
  5. mase form 5 dye kelas 5 Kejora
3)Every blogger has to name 10 facts/hobbies about themselves.
  • dengar lagu dikir barat, nasyid n grunge
  • suke try benda baru
  • karaoke
  • jamming
  • reading
  • boleh bermain alat muzik dikir barat
  • aku sangat obses dengan batch aku sebab aku sayang batch 22 seratas
  • aku sayang kawan-kawan seperjuanganku semasa di sekolah dahulu antaranya Edy,Pekan,Nasrun,Abdul Alif,Syariff,Ali
  • Taiping adalah bandar pujaan hatiku sbb aman,damai,tenang,tempat aku membesar selama 5 tahun
4)You have to choose 10 award recipients and give a small description about them.

Aku nk bagi Kat sape??
adui..
pening2..
xpe r xyah bg kat sape2..
biar aku je yg dapat award nie..
hahaha..

Thanx kepada Nanaloly kerana telah menganugerahkan award ini kat aku..Haha.

1 comment:

Nor Liyana Mohamad Rosly said...

haha sama2..
wah baek hati ke? tq3...ke ada udang di sebalik kuetiow doli nih? huuuu